نرو....

هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر

مجبور نیستی که بمانی ولی نرو...

نظرات 1 + ارسال نظر
پاسخگو پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://pasokhgoo.ir

دوست عزیز سلام
از آشنایی با شما بسیار خوشحالم ؛ من دوست تو هستم
آیا تا به حال سؤالی ذهنت را مشغول کرده که ندونی از کی بپرسی؟
ایا موردی پیش امده که نیازبه مشورت داشته باشی و فرد امین ومتخصصی را سراغ نداشته با شی؟!
پیش اومده در زمینه های قرانی ؛حدیثی؛اخلاقی؛تاریخی؛سیاسی؛ و.....سؤالی برات مطرح شده باشد و جستجوت بی نتیجه مونده باشه ؟!
هرکدام از این ها برات پیش اومده ؛ می تونی رو دوستی من حساب کنی . واحد پاسخ به سوالات دفترتبلیغات اسلامی قم با بیش از 20 سال تجربه ، پاسخگوی شما در زمینه تمامی مسائلی است که در بالا گفتم .
پل ارتباطی این واحد من هستم : سایت پاسخگو
www.pasokhgoo.ir نشانیمم اینه :
تو این سایت می تونی از« بانک پرسش ها» استفاده کنی یا در بخش« پرسش شما» سؤال خودت را بپرسی و منتظر پاسخش تو ایمیلت باشی و کلی مطالب سودمند دیگه.
دوست عزیز! بیایید پرسشگری را تجربه کنیم
تجربه ای با سایت پاسخگو
منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد