دل هیچکی مث من غربت اینجا رو نداره.............

دلم گرفته میخوام اونقدر گریه کنم که تو اشک خودم غرق بشم

دلم میخواد بهت می گفتم که نرو که دوست دارم

باور کن نشد این بغض لعنتی

این غرور نذاشتن که بگم

خدای من نمی خوام باور کنم دیگه نیستی

یعنی هیچ راهی نیست

نه................من تحملش ندارم

 چرا نگفتم ؟؟؟از چی ترسیدم؟؟؟

که منو پس بزنی !!!!؟؟

خدایا نذار که تموم شه نذار فراموش بشم

من نمیتونم

برگرد تا تموم عشقی که پنهون کرده بودم و بهت نشون بدم

برگرد که دلم طاقت نمیاره

چه بی تابانه تو را میخواهم

ای دوریت آزمون تلخ زنده به گوری

چه بی تابانه تو را طلب میکنم...

واسم دعا کنید که اینبار بیشترهرموقعی به دعاتون نیاز دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://mehranmohammadi54.blogfa.com

سلام وبلاکت خوبه چرا قالبش مشکی دل آدم میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد