چیه دلکم؟؟؟؟؟؟؟

چیه دلم گرفتی

                     واسه چی داری گریه میکنی؟؟

چیه دلم شکستی

                     واسه کی داری گریه میکنی؟؟

چیه دلم غریبی

                    چی دیدی داری گریه میکنی؟؟

میگی گذاشته رفته

                          اونیکه مث نفس تو بود!!

میگی دلتو شکسته

                          اونیکه همه کس تو بود!!

میگی دیدی نمونده

                    پای همه حرفایی که زده بود!!

                 دل من میدونم داری دیوونه میشی 

                          اما باز بی خیالش....

               دل من میدونم داری ویرونه میشی 

                          اما باز بی خیالش....

نمی اید.......

تیرگی ها را به دنبال چه می کاوم

پس چرا در انتظارش باز بیدارم

در دل مردان کدامین مهر جاوید است؟؟؟

نه دگر هرگز نمی آید به دیدارم

دل هیچکی مث من غربت اینجا رو نداره.............

دلم گرفته میخوام اونقدر گریه کنم که تو اشک خودم غرق بشم

دلم میخواد بهت می گفتم که نرو که دوست دارم

باور کن نشد این بغض لعنتی

این غرور نذاشتن که بگم

خدای من نمی خوام باور کنم دیگه نیستی

یعنی هیچ راهی نیست

نه................من تحملش ندارم

 چرا نگفتم ؟؟؟از چی ترسیدم؟؟؟

که منو پس بزنی !!!!؟؟

خدایا نذار که تموم شه نذار فراموش بشم

من نمیتونم

برگرد تا تموم عشقی که پنهون کرده بودم و بهت نشون بدم

برگرد که دلم طاقت نمیاره

چه بی تابانه تو را میخواهم

ای دوریت آزمون تلخ زنده به گوری

چه بی تابانه تو را طلب میکنم...

واسم دعا کنید که اینبار بیشترهرموقعی به دعاتون نیاز دارم

تموم شد ...........

همه چی تموم شد

چه دوستانه و با آرامش حرف زدیم

و واسه هم آرزوی خوشبختی کردیم .....

حتی باهم خندیدم توی این لحظات کشنده

هوای خونه خیلی سنگینه

بیرون شب و تاریک اما دل من ..........

شکست و صداش تو خنده هامون گم شد

یعنی باور کنم دیگه نیستی یعنی باور کنم

چطوری میتونم اون همه خاطرات و یه شبه پرپر کنم

یکی دو روز نیست آخه صحبت یه عمره که دارم برای تو میمیرم

می دونم که محاله بی تو نمی تونم یه لحظه رو سر کنم......

هیچ وقت نفهمیدی و نمی فهمی که دوست .........

وراحت ازت گذشتم فقط به این دلیل که دوست داشتم

بغض گلوم نمیشکنه .........

نگفتم فراموشت نمی کنم

اما اینجا مینویسم فراموشت نمیکنم

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست.........

رفتی اما موقع رفتنت حتی نگاهت و ندیدم

خستم از همه حتی از خودم

میخوام تنها باشم و دور از همه

دارم دور خودم یه پیله میکشم

به ضخامت یه عشق که محکوم به فراموشیه

دیگه حتی از خدا نمیخوام که کمک کنه تا فراموشت کنم

چون فراموش شدنی نیستی

زندگی جدیدت مبارک

گفتی مواظب خودت باش

نمیتونم آخه واسه خاطر کی؟؟؟؟؟

تموم شد همه چی

یه حرف بود که میخواستم بهت بگم نتونستم

چون میخواستم فقط به کسی که واقعا دوسش دارم ولیاقت داره بگم که...

 نشد نتونستم اون جمله پیش من میمونه

واسه همیشه

کسی که تنهاییش و نتونست با تو قسمت کنه

هستی

 

 

دادی بر بادم......

چه شد آن همه پیمان

                          که از لب خندان

                                             بشنیدم و هرگز

                                                               خبری نشد از آن

تقصیر ز من نیست!!!!!!!!

                              تقصیر ز من نیست

                       دیوانه ی تو اهل سخن نیست

  هر بار دلم خواست

                     تا یک دله باشم

                                 هرگاه دلم خواست

                                                   حرفی زده باشم

                       دیدم که همان لحظه ی گفتن نگرانم

                       تو تشته ی تعریفی و من بسته زبانم

               لحظه ی سوختنم 

                                             سینه افروختنم

               عاشقی آموختنم

                                           همه تقدیم تو باد

              هی نگو حرف بزن

                                   یک جهان شعر و سخن

               قصه های دل من

                                              همه تقدیم تو باد