خدا حافظ...........

روزها با تو بودن گذشت گرچه تو با من نبودی

و حالا دور از تو روزهای با تو بودن سپری میشود

و من هر لحظه در انتظار رسیدن به پایان جاده ی با هم بودنم

میدانم میرسد از راه آن روزی که دستانم را به گرمی بفشاری

و با لبخند بگویی خدا حافظ...........

هرگز نفهمیدم دلیل بودنت را

هرگز برایم نگفتی

شاید هم گفتی من نفهمیدم!!!!!!!!!!

حالا من ماندم و تصویر مبهمی از نگاه تو و خاطراتی گنگ و دور

وصدایی که می گوید هنوزبا هم هستیم انگار

و به وسعت پاییز دلگیرم

اینجا تنهای تنها........

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://farvardin86.blogsky.com

گاهی وقتها خداحافظی کردن

بهتر از اینست که ببینیم چگونه نفرت از راه میرسد

گاهی وقتها خداحافظی کردن بهتر از این است که

به رنج بردن ادامه دهیم.

ترجیح میدهم انچه را که بودیم در خاطراتم حفظ کنم

تا این که در کنارت همچون یک دشمن به زندگی ادامه دهم

و اگرچه دوستی و صمیمیتی بین ما باقی نمی ماند

ولی حداقل طعم دلنشین خاطراتمان حفظ میشود
.....
سلام. خوشحال میشم به من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد